just a normal day

Jag blev glad när jag kom hem. För då hade mamma köpt nutella och jordnötssmör! Jag älskar det. Jag åt en bulle, på ena halvan hade jag nutella och på andra halvan hade jag jordnötssmör. ^_^ Har ni smakat jordnötssmör någon gång? Vi har köpt en buk innan. Det vara bara jag som älskade det!



Idag har jag på mig en tröja, byxor, strumpor och kofta. :P
Ottilia ringde igår och berättade att dem skulle passa en hund här omkring nästa helg. Och då skulle hon och jag gå i stan själva! Det ska bli så kul :) Älskar dig Ottilis <33333

Kommentarer
Anonym säger:

jordnötssmör och nutella, mums!

2011-03-31 | 15:33:00
Linnea♥ säger:

Jag förstår att du tycker det är roligt! =)

2011-04-04 | 20:48:54

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback