HOCKEY

 
Hola allihopa! Nu sitter jag och lyssnar på lugna låtar. För det mest lyssnar jag på snabba och dunkiga låtar, men nu kände jag bara för lugnt och dunkfritt, hahah, Ikväll har jag varit på hockey med lite folk. Rögle vann, woopwoop! Dock suger jag på hockey och förstår typ inte så mycket, hahah. Jag och Aurora såg även typ världens snyggaste kille, vi typ dog. Har även sett han innan hahah.
Nu kommer detta blir jättekonstigt, för jag skrev detta inlägget sen glömde jag publicera det. Nu är klockan tjugo i två liksom, hahah. Men skit samma, godnatt på er!

Kommentarer
Alex säger:

Va, men varför kom du inte fram och sa nåt, såg ju dig också ;)

Svar: hahah! ;)
Evelina

2014-09-13 | 02:23:16

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback