EKEBO

Mina nya skor och subwaaaay // innan ekebo // Emilia, Emelie, Linnéa och jag på ekebo när vi tog en liten paus, hahahh
 
Hola peoples! Alicia klagade på mig och mitt bloggande. Så nu ska jag blogga så att hon kan stalka mitt liv. Anyhow, igår drog jag, Aurora och Evelina till stan. Jag köpte nya skor, vi åt subway och träffade Simon och Danni en sväng. Efter det åkte vi hem till Evelina och fixade oss och Linnéa kom. Ungefär vid klockan nio åkte vi in till ekebo. Det var sjukt kul, träffade massa folk, dansade och svettades som en gris. Det som sög var att de flesta låtarna sög. Annars var det awesome. Varsågod Alicia, hoppas du är glaaa'

Kommentarer
Alitcia säger:

Tack Gunnarzzon, det värmer

Svar: ❤❤❤❤❤
Evelina

2014-09-21 | 20:58:11
L!nn€@ säger:

Rolit!

2014-10-09 | 15:06:12

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback