fall weather

Hej på er, glad lördag! Vad ska ni hitta på idag? Själv blir det att vara hemma, blogga och göra youtube videor. Är verkligen sämst på att uppdatera, måste förbättra mig. Har precis varit ute och tagit lite bilder till bloggen. Ooh, shit, va kallt det var ute. Det är nu man vill ha snö för hösten är bara fin i början. Nu ser det bara dystert och tråkigt ut. Och det är kallt, så då kan det lika gärna snöa.
 
Nästa vecka ska jag inte vara i skolan, utan jag ska paroa som jag nämnt tidigare. Som första val valde jag ett bageri som min bror även paroat på. Han sa att han tyckte om det och han rekommenderade det till mig. Men tyvärr fick jag inte det. Jag fick min andra val som var förskola. Jag tycker om barn väldigt mycket, de är söta och glada. Så det ska bli jättekul.
 
Men här får ni en liten sneak peak på vad jag fota idag. Resten av bilderna kommer upp senare idag och imorgon. Byyyee.
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback