valborg

Bara för att jag och eve är feta och äter billys två dagar i rad
 
Hej alla! Idag är det ju valborg och jag har varit forever alone. Egentligen skulle jag och Evelina dra in till stan med några andra, men det blev inställt. Så jag har nästan bara legat hemma efter skolan. Förutom dirket efter skolan då jag åkte in till stan med några från dansen och köpte present till vår dansledare. Vi blev klara på typ 25 minuter, så då gick vi lite på stan innan vi åkte hem. I skolan idag hade vi vanliga lektioner till lunch och sen hade vi dans. Vi dansade pardans hela högstadiet, det fanns dock rätt många som inte dansade. Men det var faktiskt väldigt kul. Efter det spelade niorna brännboll mot lärarna.

Kommentarer
Anna ♥ säger:

Fin blogg, kolla gärna in i min ♥

Kram

2014-05-01 | 21:05:39
Bloggadress: http://annasylve.blogg.se

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback