just another day

bild från förra veckan
 
Hej sötisar! Jag har precis suttit och raderat och rensat i nästan alla min bilder på min mac. Jag hade inget utrymme kvar på datorn och det har jag inte haft på länge, så det behövdes verkligen. Sen har jag även lagt över vissa bilder och filmer på en hårddisk ifall allt på min datorn försvinner igen. Förutom det har jag inte gjort någonting idag. Jag har inte heller något planerat. Usch vad jag stör mig på att jag inte bor nära stan. Då kunde jag bestämma såhär mitt på dagen att dra in till stan med folk, men det går inte riktigt.

Kommentarer
Lisa säger:

Fin klänning, gjorde du en photoshoot? vore kul att se <3

Svar: Tack! Nej, det gjorde jag tyvärr inte <3
Evelina

2014-07-01 | 11:45:17
Linnea säger:

Tradigt.. Men vilken fin bild jag tog på dig!! ;)

2014-07-02 | 19:48:40

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback