Fem snabba

Jag tappar alltid bort min pyjamas. På kvällarna när jag ska byta om springa jag runder på hela ovanvåningen och letar efter min pyjamas. Det brukar sluta med att jag får ta en ny.
 
Jag väljer popcorn och chips före godis. Tycker egentligen inte att godis är så jättegott.
 
Jag älskar att köpa kläder och ibland kanske det inte är så bra, hahah.
 
Jag är mer en morgonmänniska än en nattmänniska. Ibland kan jag vakna klockan sju och vara jättepigg. Men ibland kan jag vara uppe tills klockan är fyra. Men det är bara om jag är med kompisar, annars brukar jag lägga mig mellan elva och ett.
 
Jag vet inte vad jag vill bli när jag blir äldre. Jag ska fortfarande hålla på med dansen, men mest som en hobby tror jag. Sen vet jag inte vad jag vill jobba med.
 

Kommentarer
L!nn€@ säger:

Oki

2014-06-25 | 19:08:02

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback