Mina senaste dagar

Hejsan på er! Vad har jag gjort de senaste dagarna då jag inte har bloggat? Well, jag minns inte allt, men det har varit sjukt varmt på sistone. Nästan FÖR varmt. Jag kan inte somna på nätterna pga varmen. Men på kvällarna är det sjukt härligt, alldeles perfekt. I lördags hade vi sommarfest här hemma. Vi firade hela familjen eftersom att vi inte hade firat någon i år. Jag hade redan fått nästan alla min presenter eftersom att jag fyller år i början av året. Men jag fick ändå en tidning med massa fototips och choklad toffees till det. Sen fick vi lite saker till hela familjen. Ottilia och hennes familj har varit här några gånger, men det var tyvärr sista gången för denna sommaren..
 
Imorgon ska jag gå upp lite tidigare än jag brukar, jag ska cykla till Alicia. Då ska jag, Alicia och Linnéa va och vi ska bada och annat skojj. Det var länge sen jag träffade tjejerna, men det ska bli kul att äntligen se dem igen. Nu ska jag kolla på youtube och läsa lite innan jag går och lägger mig. Sov gott och godnatt mina änglar!
 

Kommentarer
L!nn€@ säger:

You are beautiful nomatter what they say!

2014-07-24 | 19:18:08

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback