Nyårslöften 2014

Nu tror jag att jag har kommit på alla mina nyårlöften för detta året! Hahah, det var ju ett tag sedan det var nyår nu, är lite efter med detta. Men jag hade inte kommit på några löften så det får bli nu.
 
1. Få högre betyg. Jag är nöjd med mina betyg men jag vill liksom ändå förbättra mig ännu mer. Nu när jag har bytat skolan känner lärarna där inte mig lika bra som de på min förra skola. Därför har vissa av mina betyg sänkts men vissa har även höjts.
2. Träna mer. Jag vill och ska träna mer. Dansar gör jag ju två gånger i veckan. Jag ska försöka träna hemma minst 2-3 gånger i veckan, beror ju lite på hur mycket läxor jag har osv.
3. Gå ner i spagat. Detta året vill jag kunna gå ner helt i spagat. Förra året var jag inte långt ifrån. Detta är också en anledning till varför jag vill träna mer.
4. Äta nyttigare. När jag kommer hem från skola brukar jag ta en kaka, glass eller något sånt. Men nu vill jag vara nyttigare. Inte äta en massa onyttigt.
5. Organisera bättre. Jag vill hålla rent på mitt rum, skriva i min kalender, planera mina veckor och helt enkelt ha bättre ordning på saker och ting.
6. Satsa på bloggen och youtube. I år vill jag verkligen blogga mycket och vara aktiv på youtube. Youtube funkar väldigt bra just nu. Det var bara i somras eller något sånt som jag knappt la upp några videor. Men bloggen där emot går det inte så bra med. Jag "pallar" typ aldrig blogga, även om jag vet vad jag ska skriva för inlägg så gör jag inte det. Men nu ska jag verkligen försöka skriva minst 1 inlägg om dagen.
 
Det var mina nyårslöften för iår. Har ni några löften?
 

Kommentarer

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback