Dagen

Hejhej!
 
Jag tänkte träna idag men jag gör det imorgon istället. I förmiddags åkte jag, pappa och Linnea till affären och handla. Jag kollade efter ett torrschampo eftersom att vår är slut. Men jag hittade ingen. Här hemma har jag rensat mindre än hälften av mina bilder på datorn. Jag orkade inte mer så jag göra kanske mer imorgon. Jag har även redigerat en annan video som jag spelade in dagen innan midsommar. Jag kommer ladda upp den någon gång i veckan. Ha det bäst, så ses vi imorgon!
 

Kommentarer
Linnéa brogsta, säger:

Vad söta ni är <3 :)

Svar: Tack! :)
Evelina

2013-06-30 | 20:36:32
Alex säger:

Cute =^_^=

2013-07-01 | 08:17:09
Emelie säger:

Hur menar du RENSAT dina bilder? :) // Emelie

Svar: Jag har tagit bort bilder jag inte vill ha och sorterat det mer noggrant i mappar :)
Evelina

2013-07-01 | 19:32:42
L!nn€@ säger:

Jag längtar tills videon kommer upp på youtube :D

2013-07-01 | 22:47:43

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback