Saker från hm

Hejsan!

Tänkte börja detta inlägg att berätta att jag inte har uppdaterat i typ tre dagar. Har inte orkat liksom, men nu har jag jätte mycket att skriva, så det blir många inlägg. :)

Nån gång i veckan har mamma hämtat kläderna som vi hade beställt från hm, men alla kläder hade ännu inte kommit. Jag fick iaf en gris rosa munkjacka som är sååå fina men det var lite sönder i dragkedjan :(, Och Ett par pyjamasbyxor som jag också äääääääääääälskar♥




Varje morgon sen jag fick byxorna har jag haft på de i typ två timmar efter att jag har gått upp. Alltså har jag fortfarande på dem. :3

Kommentarer
♥♥linnea♥♥ säger:

Det är ju kul att du gillade det du fick! (=

2011-07-31 | 11:35:45
Anonym säger:

d gör ja oxå! =) har en bodylotion som jag använder varje dag. så hela jag luktar vanilj haha

2011-07-31 | 15:51:06
Bloggadress: http://dsfashioncorner.blogg.se/
anooooon säger:

om man googlar ritad rosa gris dyker du upp, take it as a compliment1

2013-04-16 | 19:52:23

Kommentera här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback